Ford Pro представляє повністю новий Transit Connect з плагін-гібридним силовим агрегатом

  • Ford Pro завершує електрифікацію свого високопродуктивного сімейства Transit у Європі повністю новим компактним фургоном Transit Connect, у якому використовується гібридний силовий агрегат
  • Удосконалений плагін-гібридний силовий агрегат (PHEV) забезпечує висококонкурентний запас ходу на електротязі до 110 км, а також стандартне заряджання від мережі змінного та постійного струму
  • Можливість повного привода, революційна концепція гнучких сидінь для моделей Kombi, удосконалені технології і підключений цифровий кокпіт ще більше підвищують привабливість преміумкласу
  • Перші замовлення приймаються навесні 2024 року, а поставки клієнтам почнуться влітку цього року; підвищена продуктивність забезпечується платформою програмного забезпечення та послуг Ford Pro

ДАНТОН, Велика Британія, 30 січня 2024 р. – компанія Ford Pro презентувала повністю новий компактний фургон Transit Connect, який доповнив лінійку високопродуктивних електрифікованих комерційних автомобілів Transit нового покоління у Європі.

Удосконалені та ефективні силові агрегати містять в своїй лінійці plug-in hybrid, який пропонує клієнтам великий запас ходу на електротязі в 110 км, а також можливість швидкого заряджання як від мережі змінного, так і постійного струму.

Клієнти також виграють від збільшеної вантажопідйомності і можливості перевезення вантажу до 3,7 м3, а також від нової концепції сидінь для моделей Kombi, що трансформуються. До додаткових функцій преміумкласу належать нова інтелектуальна система повного привода, робоче місце водія з цифровими технологіями і найширший в історії набір передових систем допомоги водієві.

«За останні два роки ми електрифікували сімейство Transit, щоб допомогти кожному клієнту підвищити продуктивність і електрифікувати свій бізнес. Наш повністю оновлений Transit Connect — ще один ключовий крок у реалізації цієї місії», — зазначив Ганс Шеп, генеральний менеджер Ford Pro, Europe. «Нові можливості PHEV і повного привода Transit Connect, високотехнологічний інтер’єр і підтримка Ford Pro втілюють у стильному і компактному кузові невтомну працьовитість».

Виробництво Transit Connect розпочнеться навесні 2024 року, а перші поставки дизельного фургона заплановані на літо цього року в межах поетапного плану запуску. До кінця року до модельного ряду приєднається Transit Connect PHEV, а на початку 2025 року модельний ряд поповнять повноприводні моделі та Kombi.

Лінійка електрифікованих Transit від Ford Pro в Європі

Transit Connect PHEV 1,2 є останнім елементом програми Ford Pro з електрифікації сімейства Transit у Європі, після презентування лідера сегмента E-Transit 1,3, електричного E-Transit Custom 1,4 — першої електричної версії найбільш продаваного в Європі однотонного фургона 5E-Transit Courier. 1,6

Абсолютно нову лінійку силових агрегатів для Transit Connect очолює перша в історії моделі трансмісія PHEV. Система поєднує 1,5-літровий бензиновий двигун EcoBoost з високовольтною батареєю і електродвигуном, забезпечуючи комбіновану потужність 150 к. с. і 350 Нм крутного моменту 7 через шестиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Максимальне корисне навантаження становить 770 кг 8, а максимальна маса причепа — 1400 кг 9.

Transit Connect PHEV має цільовий запас ходу на електротязі до 110 км, а в режимі EV може видавати крутний момент до 330 Нм.

У разі потреби клієнти можуть поповнити заряд акумулятора за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 50 кВт або повністю зарядити його за допомогою бортового зарядного пристрою змінного струму потужністю 11 кВт між робочими змінами. 10

Три режими привода допомагають оптимізувати споживання енергії: 11

  • EV Now, для руху з використанням лише електродвигуна
  • EV Auto, який збалансовує роботу електродвигуна та бензинового двигуна відповідно до умов водіння
  • EV Later, щоб заощадити енергію електромобіля на потім — корисно на шосе перед в’їздом у місто

Здатність витримувати навантаження
Transit Connect розроблений з урахуванням широкого спектру вимог клієнтів до компактних фургонів, тому Ford Pro пропонує модель з короткою та довгою колісною базою у двомісних кузовах Van та п’ятимісних кузовах Kombi.

Нова конструкція вантажного відсіку панельного фургона забезпечує збільшений об’єм завантаження — 3,1 м3 або 3,7 м3 залежно від вибору колісної бази. Максимальна вантажопідйомність становить 820 кг 8, а конкурентна буксирна здатність 1500 кг 9 дає клієнтам змогу буксирувати широкий спектр обладнання для підтримки свого бізнесу.

Transit Connect Kombi представляє революційно нову концепцію гнучких сидінь, яка дає клієнтам, що використовують автомобіль подвійного призначення, змогу швидко й легко переобладнати його з комфортабельного п’ятимісного на місткий робочий фургон. Заднє сидіння легко складається уперед і вгору за лічені секунди, збільшуючи об’єм завантаження до 2,5 м3 (L1) або 3,1 м3 (L2), причому в моделях L2 передбачено місце для двох європіддонів. 12 У складеному положенні задні сидіння утворюють захисну перегородку на всю висоту і забезпечують пасажирам на передніх сидіннях чудові враження від поїздки.

Нова лінійка ефективних силових агрегатів

Як альтернатива новому силовому агрегату PHEV клієнти також можуть обрати 2,0-літровий турбодизельний двигун EcoBlue з двома варіантами потужності. Нова система повного привода пропонується з двигуном потужністю 122 к. с. і шестиступінчастою механічною коробкою передач; клієнти також можуть замовити той самий двигун з семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням для швидкого й плавного перемикання передач без втрати крутного моменту. Варіант потужністю 102 к. с. оснащений шестиступінчастою механічною коробкою передач і має тільки передній привод. Ford Pro очікує, що конкурентна паливна ефективність на рівні 4,8 л /100 км допоможе клієнтам зменшити витрати на пальне. 1,2

Наявність інтелектуального повного привода в повністю новому Transit Connect підвищить привабливість для клієнтів, зокрема, в північних і альпійських регіонах, завдяки підвищеному зчепленню з дорогою та наданій упевненості під час водіння у складних погодних умовах.

Передові технології для отримання першокласних вражень

У стандартну комплектацію входить 10-дюймова цифрова панель приладів з головним дисплеєм, що налаштовується, на якому відображається додаткова інформація про автомобіль. У поєднанні з 10-дюймовим кольоровим центральним сенсорним екраном 13 і доступною системою навігації Connected Navigation 14 створюється стильний і продуктивний цифровий кокпіт.

Водії, які використовують робочий телефон для навігації або зв’язку з клієнтами, можуть скористатися бездротовим дзеркальним відображенням Apple Carplay та Android Auto, а також бездротовою зарядкою пристроїв в автомобілях серій Limited і Active. 16 Заряджати велике обладнання, як-от ноутбуки або інструменти, на ходу також легко, оскільки порти USB-C в кабіні забезпечують потужність до 45 Вт.

У поєднанні з підігрівом керма клієнти також можуть обрати передні сидіння з підігрівом, сертифіковані провідною групою з охорони здоров’я хребта Aktion gesunder Rücken e.V. – AGR («Кампанія за здорову спину»). Вони оснащені електричною підтримкою попереку з можливістю регулювання у чотирьох напрямках і регульованими подовженими підставками для ніг для оптимального комфорту.

До стандартних удосконалених систем допомоги водієві Transit Connect 11 належить система допомоги перед зіткненням з автоматичним екстреним гальмуванням і попередженням про фронтальне зіткнення, система активного маневрування і система допомоги під час перетину перехресть, що допомагає запобігти зіткненням з іншими учасниками дорожнього руху або пом’якшити їх наслідки.

Камера заднього огляду та система інформування про сліпі зони з попередженням про перехресний рух входять у стандартну комплектацію моделей високої серії для ще більшої упевненості водія під час маневрування. 11 І, як і в повністю оновленому Transit Custom, система попередження під час виходу з автомобіля допомагає запобігти інцидентам з іншими учасниками дорожнього руху поза полем зору. 11

З-поміж інших опціональних технологій — система Pro Trailer Backup Assist, яка допомагає водієві маневрувати причепом 11 Система використовує датчики та камеру заднього огляду, щоб допомогти водієві інтуїтивно керувати причепом за допомогою ручки керування та цифрового дисплея, а не керма.

Лінійка серії пропонує привабливі варіанти для фліт-клієнтів, приватних підприємців і клієнтів, що користуються автомобілями в особистих цілях:

  • Trend — доступний для моделей фургонів і комбі, орієнтований на фліт-клієнтів і заощадливих покупців
  • Limited — фургон преміумкласу з 17-дюймовими легкосплавними дисками, з робочою поверхнею у спинці пасажирського сидіння
  • Active — привабливий, міцний Kombi в стилі позашляховика, зі світлодіодними ліхтарями та рейлінгами на даху
TRANSIT_CONNECT_COCKPIT_01.jpg
TRANSIT_CONNECT_LWB_LOADING_02.jpg
TRANSIT_CONNECT_SEAT_BACK_WORK_SURFACE_01.jpg

# # # 

1 Заявлене споживання пального/енергії згідно з WLTP, викиди CO2 і запас ходу на електротязі визначаються відповідно до технічних вимог і специфікацій європейських норм (ЄК) 715/2007 і (ЄС) 2017/1151 з останніми змінами та доповненнями. Застосовувані стандартні процедури випробувань дозволяють порівнювати різні типи транспортних засобів та різних виробників.

2 Офіційно підтверджені показники запасу ходу, ефективності використання пального і викидів CO2 будуть опубліковані ближче до дати надходження у продаж. Відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легкових автомобілів (WLTP). Цільовий запас ходу 110 км може бути досягнутий з повністю зарядженим акумулятором — залежно від існуючої серії і конфігурації акумулятора. Фактичний запас ходу може варіюватися залежно від різних факторів (наприклад, погодних умов, стилю водіння, профілю маршруту, стану автомобіля, віку і стану літій-іонного акумулятора).

3 Відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легкових автомобілів (WLTP). З повністю зарядженим акумулятором можна досягти запасу ходу до 317 км — залежно від існуючої серії і конфігурації акумулятора. Фактичний запас ходу може варіюватися залежно від різних факторів (наприклад, погодних умов, стилю водіння, профілю маршруту, стану автомобіля, віку й стану літій-іонного акумулятора).

4 Відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легкових автомобілів (WLTP). З повністю зарядженим акумулятором можна досягти запасу ходу до 337 км — залежно від існуючої серії і конфігурації акумулятора. Фактичний запас ходу може варіюватися залежно від різних факторів (наприклад, погодних умов, стилю водіння, профілю маршруту, стану автомобіля, віку й стану літій-іонного акумулятора).

5 Австрія, Бельгія, Велика Британія, Чехія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція, Швейцарія, Туреччина

6 Офіційно підтверджені показники запасу ходу будуть опубліковані ближче до дати надходження у продаж. Відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легкових автомобілів (WLTP). Опублікований запас ходу (цільове значення відповідно до WLTP) може бути досягнутий з повністю зарядженим акумулятором — залежно від існуючої серії і конфігурації акумулятора. Фактичний запас ходу може варіюватися залежно від різних факторів (наприклад, погодних умов, стилю водіння, профілю маршруту, стану автомобіля, віку й стану літій-іонного акумулятора).

7 За умови належного оснащення. Потужність і крутний момент є незалежними характеристиками і не можуть досягатися одночасно.

8 Максимальне корисне навантаження залежить від комплектації та конфігурації автомобіля. Інформацію про вантажопідйомність конкретного автомобіля див. на етикетці на дверній стійці.

9 Максимальне буксирування залежить від вантажу, конфігурації автомобіля, комплектації та кількості пасажирів. Вантажопідйомність обмежена вагою та розподілом ваги.

10 Час заряджання на основі комп’ютерного моделювання виробника. Швидкість заряджання зменшується, коли акумулятор досягає повної ємності. Ваші результати можуть відрізнятися залежно від пікового часу заряджання та стану заряду акумулятора.

11 Функції допомоги водієві є додатковими і не замінюють увагу, обачливість і потребу водія керувати автомобілем. Система активного маневрування не контролює кермування. Система допомоги під час перетину перехресть не розпізнає усі транспортні засоби на перехрестях, пішоходів або велосипедистів. Вона не замінює безпечне водіння. Докладнішу інформацію та обмеження див. у Посібнику користувача.

12 Вантажопідйомність обмежена вагою і розподілом ваги.

13 Не керуйте автомобілем, якщо ви відволікаєтесь або користуєтесь портативними пристроями. Якщо можна, використовуйте системи з голосовим керуванням. Деякі функції можуть бути заблоковані під час руху автомобіля. Не всі функції сумісні з усіма телефонами.

14 Для навігаційних сервісів потрібні SYNC 4 і FordPass Connect, безкоштовний сервіс Connected Service і застосунок FordPass (детальніше див. Умови використання FordPass). Автомобілі, які мають право на участь у програмі, отримують безкоштовну 12-місячну пробну версію навігаційних сервісів, яка починається з дати початку дії гарантії на новий автомобіль. Клієнти повинні розблокувати пробну версію навігаційних сервісів, активувавши відповідний автомобіль за допомогою облікового запису учасника FordPass. Для підключених навігаційних сервісів необхідно укласти річний контракт на обслуговування. Підключені послуги та функції залежать від доступності сумісної мережі. Розвиток технологій/стільникових мереж/можливостей автомобіля може обмежувати функціональність і перешкоджати роботі підключених функцій. Застосунок FordPass, сумісний з деякими платформами смартфонів, доступний для завантаження. Можуть застосовуватися певні тарифи на передачу повідомлень і даних.

15 Потрібен телефон з активною послугою передачі даних та сумісним програмним забезпеченням. SYNC 4 не контролює продукти сторонніх виробників під час використання. Сторонні виробники несуть повну відповідальність за відповідну функціональність своїх продуктів.

16 Доступне бездротове заряджання Qi може бути сумісним не з усіма мобільними телефонами.